Habertürk TV'deki Osuruk Sesiyle İlgili Yapılan Yaran Ekşi Sözlük Tespitleri
Öncelikle duymayanlar için o anlar
Veyis Ateş'in daha sonrasında sesi kabul edip, özür dilediği anlar
Ve Ekşi Sözlük'ten bu sesin kaynağına dair yapılan yaran tespitler
veyis ateş yaptı sanki. öncesinde ıkınıyor gibi bir hali var ve omuzları yükseliyor. bu hareket içeride hapsolan gaz rahat çıksın diye götü koltuktan hafifçe yükselterek, göt yanaklarının ayrılmasına olanak tanımak suretiyle gazın çıkabileceği bir yol oluşturmak için yapılan harekete benziyor. ama yine de günahını almayayım.
yayının osuruk öncesi son 5 dakikasındaki bulgular incelendiğinde veyis'in ossurduğu anlaşılmaktadır.
olaydan yaklaşık 5 dk önce veyis'in suratında olağanüstü bir huzursuzluk var. bu gaz ağrısının neden olduğu rahatsızlık halidir.
ayrıca olaydan bir süre sonra veyis'in yüz hareketleri incelendiğinde osurdum aftermath ifadesi net olarak gözlemlenebilmektedir.
veyis osurdu.
bir osuruk mühendisi olarak bildiriyorum.
veyis ateş'tir efendim. sesten önceki derin nefes alışı, oturuş pozisyonu gereği bacaklar tam açılmadığı için aradan hızlı kaçan bir corultu oldu. stüdyo ve sıcak, ter konusuna girmiyorum siz anladınız.
adil hocamız rahatsız olmuş ve sağ üst köşeye bakmış " nooluyo mınıskim" der gibi. ayrıca adil hocamızın oturuş müsait değil, biraz sağa/sola kaykılmak gerekirdi adil hocamızın durumunda bu ses performansını yakalamak için.
o muhteşem ses sonrası nedim şener'in mikro yüz mimiklerine bakılırsa, zanlının ortaya çıkacağını düşündüğüm hadisedir. ama günahını hükmen almayayım, belki o duyduğu sese verdiği sırıtma etkisi de olabilir.
mete yarar'ı suçlamak zor, bir insanın öyle akıcı konuşurken çaktırmadan gaz çıkarabilmesi pek mümkün değil, mutlaka nefes alış verişe veya mimiklere yansıyacaktır.
adil gür ise duyduğu bu sese şaşırıyor, tam konudan sıkılmışken bir anda dikkatini çekiyor. insan kendi osuruğuna bu kadar şaşırmaz.
gürkan hacır ise bu sesi anca ağzıyla yapmış olabilir, dudakları buna müsait şekilde büzüşük duruyor. fakat sesin duyum şekline ve uğradığı baskılanmış filtreleri hesaba katarsak, bu sesin açık değil, kapalı, sıkışık, karanlık bir kaynaktan sızdığı belli.
fakat veyis ateş'in derin bir nefes alıp, ortamı iyice hazırladıktan sonra, tam nefes veriş esnasında diyafram baskısından da faydalanarak akımı alt çıkışa doğru yönlendirme hareketi de gözlerden kaçmamaktadır.